11 Temmuz 2014 Cuma

Tarryn Fisher - Tehlikeli Kızıl (Dirty Red - Love Me with Lies #2)


Kitap Adı: Tehlikeli Kızıl
Yazarı: Tarryn Fisher
Orijinal Adı: Dirty Red
Yayınevi: Aspendos
Sayfa Sayısı: 295
Puanım: 7.5

Sevgili Fırsatçı,

Onu benden alabileceğini sandın ama kaybettin. Ve şimdi benim olduğuna göre onu elimde tutmak için her şeyi yaparım. Şüphen mi var? Senin olması gereken her şey benim. Olur da merak ediyorsan; aklına bile gelmiyorsun artık. Onu bırakmayacağım… Hem de hiç.
Tehlikeli Kızıl
Leah Smith sonunda istediği her şeye sahiptir. Tam olarak öyle olmasa da. Evliliği, ömür boyu sürecek bir bağlılıktan ziyade daha çok bir borç gibiydi. Oluşturmak için var gücüyle uğraştığı imajı ise gözlerinin önünde dağılıp gidiyordu. Yeni bir rol ve sırlarla dolu geçmişiyle Leah, çaldığı şeye sahip çıkmak için ne kadar ileriye gideceğine karar vermeliydi.



 Leah Smith, nam-ı diyar kızıl kaşar. Kitap bu kadının ağzından yazılmasına rağmen ondan zerrecik hoşlanamadım. Hayır güzeldi. Kızıl sürtüğün kafasının içindekileri gördük, nasıl böyle hastalıklı ve takıntılı derecede kötü olabildiğini öğrendik. Ama Leah (ya da Johanna mı demeliyim) bebeğim her ne kadar kıçını da yırtsan Caleb'i sevmediğin o kadar bariz ki...
 Olivia onu seviyordu. Onu acıttıktan sonra çekip gitmesinin sebebi aşkıydı. Senin tehditlerine pabuç bırakma sebebi de aşkıydı. Seni hapse girmekten kurtarma sebebi de şüphesiz aşkıydı. Olivia anlardı. Senin gibi sadece kendini düşünmüyordu. Caleb'i takip ediyor her saniyesini özümsüyordu.
 Caleb de onu seviyor. Tırnaklarını derisine geçirip kalbine kadar kanatsa da onu seviyor. Yarım akıllı dolaşmasına sebep olsa da onu seviyor. 
 Artık geri çekilmen gerekmez mi?
 Kitabı oldukça severek okudum. Leah'ya karşı herhangi bir sempati beslemiyorum ama yine de Seri Katiller Ansiklopedisi'ni okurken aldığım zevk gibi bir zevk duydum. Fırsatçı'yı okuyanlar bu kitabı lütfen kaçırmasın. Kitap Fırsatçı'nın bittiği yerin bir sene sonrasından başlıyor...

Dikkat spoiler!

 Leah'dan bu kitapta hiç olmadığı kadar nefret ettim. İnsan kendi bebeğine böyle davranır mı ya. Neyse ki sonradan düzelir gibi oldu. Gerçi bombayı kitabın sonunda patlattı ama...
 Olivia'yı sapık gibi takip etmesi çok komikti. O da Olivia gibi her sorununu çocukluğuna bağlamaktan geri kalmıyor. Nedir bu Caleb'in çektiği canım...
 Leah sen de ne çekmişsin be kuzum. Okurken bazı yerlerde insanın sana hak veresi geliyor ama hayır! Yaşadıkların yaptıklarına bahane değil! Sen resmen içinde bir kötü kız barındırıyormuşsun da onu dışarı salmak için bahane arıyormuşsun yahu...


 Kız sözcüğü göğsümde bin tonluk bir fil gibi göğsümü eziyordu.
Kız
Kız

Kocamı başka bir kadınla paylaşmak zorunda kalacaktım… Yine.


“Estella.” Sanki hayatı boyunca bunu söylemeyi bekliyormuş gibi isim ağzından dökülüverdi. Başımı aniden çevirdim. Biraz daha… Az antika bir şey bekliyordum. Burnumu kıvırdım. “Çok eski bir kadın ismime benziyor.”
“Bir kitapta geçiyor.”
Caleb ve kitapları.
“Hangisinde?” Okumazdım… Dergileri saymazsak yani ama filmi çekildiyse görmüş olma ihtimalim vardı.
“Büyük Umutlar.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder