21 Şubat 2014 Cuma

Olivia Cunning - Tutkulu Notalar (Sinners on Tour 1)



Kitap Adı: Tutkulu Notalar
Orijinal Yayınevi: Ephesus
Seri Adı: Günahkarlar Turnede (Sinners on Tour)
Tür: Romantik, Erotik
Puanım: 7.3

Kitap arkası: "Müzik hiç bu kadar ateşli olmamıştı! 

Sahnelerin en seksi metal grubunun baş gitaristi Brian Sinclair, yaratıcılık kıvılcımını kaybettiğinde, bastırılmış dehasını ortaya çıkarabilmek için grubunu tutku dolu gecelere sürükleyecekti.

Tutkulu notaları ortaya çıkaran kadın...

Seksi psikolog Myrna Evans "Günahkârlar" ile birlikte tura çıktığında, gruptaki herkes onu baştan çıkarmaya çalışır ama Myrnanın elde etmek istediği tek adam Briandır...

İki aşığın çılgın ve dizginlenemez tutkuları, onları yepyeni bir boyuta taşırken kendilerini sınırsız arzu ve günahlarla dolu bir turnede bulacaklardı...

Ve artık siz de bu ritmin esiri olacaksınız !

Tutkulu Notalar ateşli, seksi ve son zamanlarda okuduğum en eğlenceli kitaplardan biri. Fiction Vixen

Bu çocuklar çok şehvetli, seksi ve son derece çekici 
Night Owl Romance

Cidden şehvetli... 
Find the Time to Read

Günahkarca ateşli sahnelere hazır olun...
Dreys Library

Olivia karakter yaratmada muhteşem bir iş başarmış ve hepsini seveceksiniz. 
Romance Reviews

Tek kelimeyle: Ateşli 
Moonlight to Twilight"



 Myrna Evans bir psikoloji profesörü. Alanı da cinsellik. Myrna ateşli bir kadın. Seks yapmayı seviyor. Yatakta yeni şeyler denemekten zevk alıyor ve oldukça becerikli. Eh alanı da bu olunca ne yapması gerektiği konusunda da başarılı. Herkesin mükemmel kadın dediğini duyar gibiyim. Ama değil. Myrna'nın yataktaki becerisi kocası tarafından fahişelikle itham edilmesine yol açmış. Myrna biten evliliğinin travmasını bir dövme misali üzerinde taşıyor.
 Brian Sinclair, Günahkarlar'ın solo gitaristi. Mr. Magicfingers. Hayranları onu üstad Sinclair olarak tanıyor. Brian grubun romantiği. Seviştiği kızı sahipleniyor. Kibar ve hep iyi niyetli.Bu sebeple hep aldatılıyor ya da terkediliyor. Rock yıldızı olduğu için kötü kızların hedefi oluyor.
 Kader bu iki hasarlı insanı bir şekilde bir araya getiriyor işte. Myrna'nın eski evliliğini atlatıp kendine güvenmesi gerek. Brian'ın da çevresindekilere güvenmeyi öğrenmesi lazım. Bu iki insanın birbirlerine duyduğu ihtiyaç yaralarını sarmak için cesaret bulmalarına yardımcı olacak


Dikkat! Buradan sonrası spoiler içeriyor.


 Sevgili okur.
 Birçok blog yazarı Myrna'nın yaşına takmış durumda fakat zaten çoğu ülkede evlilik yaşı otuz. Myrna gayet genç bir kadın. Brian arkadaşları gibi değil ciddi bir ilişki peşinde bu sebeple Myrna ideal.
 Myrna'nın turneye dahil olma planı oldukça zekice. Brian'ı istiyor. Brian onu istiyor. Birbirlerine ihtiyaçları var. Grubun bu birlikteliğe ihtiyacı var. (Brian Myrna ile sevişirken harika besteler yazıyor.) Alan memnun satan memnun anlayacağınız. Hem Sticks'i yola sokacak bir anne modeli lazım.
 Sed'e biraz kızgındım ama Sed'in Brian'ın kızlarına 'çakmasının' sebebi var. Sed terkedilmiş, sorunları var ve kızlara güvenmiyor. Kız kurlarına cevap verirse zaten Brian'ı haketmiyordur diyor. Tamam yöntem yanlış ama Sed doğru yöntemlerin adamı değil düzelmesi lazım.
 Trey'e üzülüyorum. Biraz kendine gelmesi lazım. Cinsel kimliğini asla kınamadım hatta onu renkli yapan şey o ama Brian'la arasındaki arkadaşlıktan öte bir şey değil. Daha aşık olmadığı için anlaması zor.
 Kitapta biraz aklıma takılanlardan biri de üçlü yapmaları oldu. Fakat sahne bitmeden bunun da Myrna'nın kendine güven sınavlarından biri olduğunu anladım. Myrna'nın cesur olmaya ihtiyacı var bu sebeple Brian onu oldukça zorluyor. Fakat aşk bu değil mi zaten. Sevdiğinin hayatının bir parçası olmak istemek. Yaralarını bilip ona göre davramak o yaraları elleriyle sarmak istemek. Üçlü seksi yadırgamadım bu sebeple.
 Kitabın en sevdiğim yanı grup üyeleri arasındaki arkadaşlık ve diyaloglar. Jace ve Eric, Treyve Brian, son olarak da hepsi ve Sed. Grup üyeleri çok renkli. Hepsinin farklı zevkleri var hepsinin özellikleri bambaşka. Birbirleriyle diyalogları çok iyi. Beş küçük oğlan çocuğu gibiler. En olgunları olan Sed bile en fazla ergenlik çağındaki ağabeyleri olur.

Alıntılar-Verintiler(iğrenç espri anlayışım ve ben)

 "Benim romantik bir gerzek olduğum konusunda seni uyardılar, değil mi?"
 "Hı?"
 "Aptalı oynama. Temkinli davranmak zorunda değilsin, Myr. Eğer on iki saatte sana aşık olacak kadar aptalsam, kalbimin kırılmasını hak ediyorumdur."


 "Şu anda seni bırakmaktan nefret ediyorum, ama gidip şu yeni soloyu kağıda aktarmam lazım. Umarım beni anlarsın."
 "Bence bu harika."
 "Vegas'a gidip evlenmek ister misin?"
 "Hım, aslında hiç istemem." 
 "Sormak zorundaydım."

 "Vegas'a gidip evlenmek ister misin?"
 "Tanrım, hayır!"
 "Neden bu kadar karşısın anlamıyorum. Denemeden bilemeyiz ki..."
 "Bir kere denedim. Pek hoş bir deneyim olmadı."

 "Neden bana öyle bakıyorsun?"
 "Benim evimdesin, ocağımda yemek yapıyorsun."
 "Şimdi benden çıplak ayakla gezip, hamile kalmamı ve fırfırlı bir mutfak önlüğü takmamı istersen seni bir güzel benzeteceğim."
 "Ayakkabı giyebilirsin."
 "Vay sağ ol. Ne kadar da cömertsin."
 "Biliyor musun,  buradan Vegas'a arabayla gitmek sadece dört saat."
 "Hiç o konuya girme, Brian."

 "Biliyorsun, önümüzdeki hafta Nevada'da konser vereceğiz. Vegas'a gidip evlenmek ister misin?"
 "Hiç sormayacaksın sandım."

 "Canavara binebilir miyim"
 "Canavara binmek için en az bu boyda olmalısın."
 "Bunun için uygunum gibi görünüyor."
 "Ona bindiğiniz sürece eşyalarınızı rehin bırakın ve kollarınızla bacaklarınızı içeride tutun."

 Trey: Kiraz sevmemeniz benim suçum mu?
 Brian: Kimse tavada kızartılmış kirazdan hoşlanmaz.
 Trey: Ben hoşlanırım
 Myrna: Senin için kirazlı turta yapacağım, tamam mı?
 Trey: Seni seviyorum. Brian, kadınını seviyorum.

Arkadaşlar eksiklerim olursa bildirmekten çekinmeyin kusuruma da bakmayın. Telefondan bu kadar olabiliyor. İki düzine alıntı ayırdım aslında ama "kitabın tamamını yazsaydın." esprisi duymamak için bu kadar yazdım :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder